A Review Of دستگاه تصفیه آب

Wiki Article

همچنین فیلترهای کیسی کمیاب بوده و قیمت های بیش از اندازه ای نیز دارند و اغلب شرکت های تصفیه آب، خدمات پس از فروش مناسبی نیز برای سیستم های کیسی در نظر نمیگیرند.

این سیستم تا مرحله چهارم تمام املاح مضر آب آشامیدنی را حذف و تصفیه می‌کند و در مرحله پنجم، ششم و هفتم نیز همانند دیگر محصولات مینروا، آب آشامیدنی را شیرین کرده و املاح معدنی را حفظ و آب را قلیایی می‌کند.

یکی از نشانه های خرابی مخزن دستگاه تصفیه آب افت فشار آب خروجی از دستگاه می‌باشد. اگر فیلترهای دستگاه را در زمان مناسب تعویض کرده باشید ولی فشار آب خروجی کم شده باشد، لازم است تا مخزن دستگاه را بررسی کنید.

فیلتر کربن گرانولی: این نوع فیلترها جهت بهبود طعم و مزه آب مورد استفاده قرار می‌گیرند، آلاینده‌هایی مانند آفت‌کش‌ها یا کلر که روی طعم آب تاثیر می‌گذارند جذب این فیلتر شده و آب گوارا به دست می‌آید.

حوزینگ‌های پایینی تصفیه آب سه فیلتر به صورت عمودی داخل محفظه‌ها در خود جای می‌دهند که یک هوزینگ شفاف می‌باشد تا اشباع و کثیف شدن فیلتر مرحله اول را به خوبی به شما نشان دهد.

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی هم با خدمات نصب و ارسال رایگان همچون تهران و کرج و سنندج و دیگر شهرهای ایران همراه خواهد بود.

• فیلتر ممبران :وظیفه حذف کلیه مواد شیمیایی و آلی مانند نیتریت‌ها و نیترات‌ها را بر عهده دارد و فقط اجازه عبور به مولکول های خالص آب را می‌دهد.

البته در نظر داشته باشید که کربن گیری یکی از مسائل مهمی است که قبل از انجام تعویض فیلتر میبایست کاملا از نحوه کربن گیری اطلاعات کامل را کسب کرده باشید.

سوراخ های این غشاها تا حدی ریز هستند که فقط مولکول های آب می‌توانند از آن عبور کنند و ذرات بزرگتر از مولکول های آب در این فیلتر به دام افتاده و از آب جدا می‌شوند. دستگاه تصفیه آب خانگی کامل و مجهز به تکنولوژی اسمز معکوس با حذف ناخالصی ها و سختی موجود در آب، آبی سالم، سبک و گوارا را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

دستگاه های تصفیه آب خانگی که این روز ها در اکثر خانه ها دیده می شود، مدل های مختلفی دارد که یکی از بهترین آن ها آب تصفیه کن قلیایی است. این دستگاه فواید و مزایای بسیار زیادی برای سلامتی بدن ما دارد. آب قلیایی که توسط دستگاه تصفیه آب به مصرف ما می رسد نه تنها باعث حفظ سلامتی بدن انسان می شود بلکه به جلوگیری و درمان بسیاری از بیماری ها نیز کمک می کند.

تصفیه آسا برای این منظور هم خدمات ارزنده ای ارائه نموده که زمان تعویض فیلتر تصفیه آب به شما اطلاع رسانی شده و در اسرع وقت تکنسین های فنی شرکت، more info دستگاه شما را سرویس مینمایند.

جنس اتصالات این دستگاه بسیار مناسب بوده و برعکس برندهای ارزانتر مشکل نشتی ندارد. 

بله دستگاه های عرضه شده توسط این شرکت دارای خدمات پس از فروش ارزنده ای میباشند، این خدمات عبارت اند از گارانتی بدون قید و شرط دوازده ماهه تمام قطعات و همچنین زمان سرویس دوره ای دستگاه ها به شما اطلاع رسانی میگردد

دستگاه تصفیه آب با استفاده از فیلترهای مخصوص، این توانایی را دارد تا هر گونه آلاینده مضر مانند میکرو ارگانیسم‌ها، مواد شیمیایی، بوی ناخوشایند، کلر، انگل‌ها، نیترات و... را از آب حذف کرده و آب آشامیدنی پاک و سالم را در اختی...

Report this wiki page